لنکرانی تأکید کرد: ممکن است در این انتخابات یک عده‌ بخواهند که فتنه‌ای تحت عنوان فتنه تقلب گفتمانی ب
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

 

لنکرانی تأکید کرد: ممکن است در این انتخابات یک عده‌ بخواهند که فتنه‌ای تحت عنوان فتنه تقلب گفتمانی بیان کنند.
 
وی تصریح کرد: ‌یک عده می‌خواهند بگویند دیدید که پافشاری‌ها برای ارزش‌ها در سال 88 به کجا رسید، دیدید که جلوگیری قدرت‌های خارجی می‌خواستید برخورد کنید اما نتیجه آن تحریم‌ها بود.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: راه برون رفت ما از مشکلات این است که روی ارزش‌های انقلاب بیشتر پافشاری کنیم.
 
لنکرانی خاطرنشان کرد:‌ ما در این انتخابات نشان می‌دهیم همان نگاه مؤمنانه گره‌گشای کشور است.
 
وی افزود: در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری مردم نشان می‌دهند که هیچ پول و وابستگی حزبی و... نمی‌تواند تعیین‌ کننده باشد زیرا ملت ما امروز به اوج بصیرت خود رسیده است.
 
لنکرانی گفت: مبنای مردم بیش از همه چیز صداقت و شفافیت است. به نظر من تمام توصیه‌هایی که برخی از کاندیداها به مردم می‌‌کنند و می‌گویند چه کار می‌کنیم و چه کار نمی‌کنیم این توصیه‌های شیطانی است صداقت و شفافیت حرف اول را می‌زند.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ ما روی نتیجه انتخابات مأموریتی نداریم اما وظیفه داریم روش صحیح در این مسیر را ترسیم کنیم.
 
لنکرانی یادآور شد: خرج کردن برای انتخابات و اسراف هیچ کدام در نتیجه انتخابات تأثیرگذار نیست زیرا مردم با دل‌شان رأی می‌دهند.
 
وی تصریح کرد:‌ در زمینه پیشرفت و تعالی کشور برنامه‌های متنوعی را تدوین کرده‌ایم که از همه صاحب‌نظران به خصوص دکتر داودی معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم استفاده شده است.
 
وی افزود: برای حل مشکلات کشور باید نگاه واقع‌بینانه داشته باشیم.
 
لنکرانی خاطرنشان کرد: باید ظرفیت‌های کشور را بشناسیم و در دولت یازدهم با برنامه‌ریزی درست آنها را شکوفا کنیم.
 
این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه ما این آمادگی را داریم که اگر رأی هم نیاوردیم این برنامه را در اختیار رئیس جمهور آینده کشور بگذاریم چنین راه، راه درستی است.
 
وی به بحث تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: اخیراً آمریکایی‌ها مصوب کرده‌اند که تحریم‌ها را علاوه بر اینکه از سیستم بانکی دنبال می‌کنند به سایر سیستم‌ها علیه ایران پوشش دهند.
 
لنکرانی گفت: آمریکایی‌ها هر موقع می‌بینند ما در یک نقطه دارای ضعف هستیم فشار خود را دو چندان می‌کنند.
 
وی یادآور شد: ما باید نشان دهیم که در کشور ایران اسلامی که دارای بیش از  76 میلیون جمعیت است ظرفیت‌هایی را دارا هستیم که می‌توانیم نیازی به کشورهای غربی نداشته باشیم.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم با این جوانان و دانشمندان روی پای خود بایستیم نمی‌توانیم بگویم که با جهان ارتباط نداشته باشیم اما می‌توانیم محتاج کسی هم نباشیم.
 
لنکرانی گفت: سومدیریت‌ها در آثار تحریم‌ها بسیار تأثیرگذار بوده است.
 
وی گفت: ما امروز روابط سیاسی خوبی با قطب‌های جدیدی در دنیا داریم و می‌توانیم همین ارتباط اقتصادی را با این قطب‌ها برقرار کنیم و نتیجه آن شکست تحریم‌ها می‌شود.
 
لنکرانی تأکید کرد: اگر موضع ما حفظ منابع ملی باشد طبیعی است آن موقع تعامل شکل می‌گیرد زیرا ما در اقصی نقاط دنیا حضور قدرتمندی داریم که نمونه آن در جنگ 8 روز غزه به نمایش گذاشته شد و غربی‌ها اعتراف کردند که برای نخستین‌بار فلسطینی‌ها به پشتوانه ایران پیروز شد.
 
این نامزد انتخاباتی گفت: بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی بوده است اما متأسفانه ما نتوانستیم به خوبی از این بیداری اسلامی استفاده کنیم.
 
لنکرانی به استان لرستان اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم باید استان لرستان را در اولویت قرار دهد زیرا این استان امروز یکی از استان‌هایی است که دارای 30 درصد نرخ بیکاری است.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: استان لرستان استانی است دارای استعداد خدادادی که می‌توان در زمینه کشاورزی، دامپروری و گردشگری بیکاری این استان را برطرف کرد.
 
لنکرانی افزود: دولت یازدهم وظیفه دارد که در خصوص لرستان برنامه ویژه‌ای داشته باشد زیرا این استان، استانی است که حق زیادی بر گردن انقلاب اسلامی دارد
 
وی تصریح کرد: ما گفتمان اصلی انقلاب را دنبال می‌کنیم و نمی‌گذاریم گفتمان‌های تقلبی جای گفتمان اصلی انقلاب را بگیرد.
 
لنکرانی یادآور شد:‌ خدا را شاکرم که در اولین سفر بعد از ثبت‌نام به لرستان آمده‌ام و افتخار می‌کنم که امروز در خدمت مردم این دیار که در دفاع از ارزش‌های انقلاب دارای رکورد هستند، حضور یافته‌ایم.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: انتخابات پیش‌رو نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است که از این جهت دارای اهمیت ویژه‌ایی است.
 
وی با بیان اینکه تمام انتخابات‌ها ویژه بوده‌اند، گفت: این انتخابات بدین لحاظ که بعد از فتنه 88 است مورد طمع خیلی‌ها قرار گرفته است و بعضی‌ها با دادن آمارهای غلط می‌گویند که بیش از 50 میلیون نفر در این انتخابات شرکت می‌کنند این در حالی است که تعداد واجدین شرایط حق رأی خیلی کمتر از این آمارها است.
 
لنکرانی گفت: ما مطمئن هستیم حضور مردم در خرداد حضوری حماسی، گسترده است و باعث سربلندی کشور  می‌شود
 
 
 
وی افزود: این حضور مهم‌ترین سرنوشت ما را در تمام زمینه‌ها رقم می‌زند.
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها